reklama

Prekvapenie za závesom

6.kapitola, II.zväzok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Gagarina", môjho nového spolubývajúceho som radšej zanechala v kúpeľni.... Nie celkom bežné zoznámenie, a už vôbec nie podľa etikety :) Očividne nečakal, že prídem na byt už dnes. A ja som zase vytesnila možnosť, že tu ozaj môže byť niekto nasťahovaný...

Ruky si teda idem umyť do kuchyne. Na stole sa lúhuje veľká kanvica s čajom. Na tanieriku je nakrájaná mrkva. Všetko je tu vyupratované, až je to divné na chalana. Skôr by som tu čakala zvyšky pizze, namrvené čipsy a plechovky od piva...

S pocitom hladu otvorím chladničku. Poličky sú preplnené zeleninou a ovocím. Asi je vegetarián alebo čo... V tomto pralese mám niekde jogurt. Alebo som ho už zjedla? Tak vytiahnem syr a fľašu prosecca. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sadnem si za stôl, odšpuntujem fľašu a nalejem si. Kapitolu s Miňom môžem uzavrieť. Slávnostne zdvihnem čašu do vzduchu. "Tak teda na zdravie!" poviem nahlas a chystám sa odpiť si.

"A ja mám kde pohár?!" počujem hlas za sebou hlas spolubývajúceho. Obzriem sa a onemiem od úžasu. Môj jogurt je napatlaný na jeho tvári ako maska. Na sebe má biely wellness župan. 

"Ale veď to bol môj jogurt!" poviem dotknuto. "Jáj, áno, prepáč. Zajtra ti ho dokúpim," povie ospravedlňujúcim tónom.

"Počuj, a nezabudol si si v kúpeľni ten ruský prízvuk?" prižmúrim oči. No to si už sadá oproti mne za stôl a nalieva si do šálky čaj. Usmeje sa. "To som si len cvičil. Budem dabovať jedného ruského maršála... Ale dabingu sa venujem len okrajovo, inak robím..." narovná sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Inak robíš modela, jasné!" dokončím za neho. Bože, zase ďalší metrosexuál. Ešte spomenie ketodiétu a idem si rovno hľadať iný podnájom.

"To si mi teda dala, že model!" povie pobavene. "To určite nie! Chcel som povedať, že normálne robím kondičného trénera..." "Aha," odpoviem sucho. Je mi trápne, že som ho odhadla tak povrchne. Ale to spôsobila tá jogurtová maska, všetky tie zeleniny v chladničke a ten poriadok...

"Navrhujem začať odznova," poviem a nalievam aj jemu prosecco. Zdvihnem čašu. "Ja som Simona, dievka z Oravy." Usmeje sa na mňa. "Teší ma. Ja som Juraj, junák z Terchovej."

Pokračovanie:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

https://rostowa.blog.sme.sk/c/543135/pozvanka-na-veceru.html

Natália Rostowa

Natália Rostowa

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tu publikujem v kapitolách svoju prvotinu - svieži román, ktorý začína poviedkou Rozumbrada. Želám pohodové čítanie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu